Hoe kan ik bestellen?
1
Zodra u de gekozen tuinposter(s) heeft toegevoegd aan uw winkelwagen klikt u op de knop
bestellen
rechtsboven in het scherm. U kunt ook direct na het toevoegen van de tuinposter aan de winkelwagen op de knop
"afrekenen" klikken.
2
Voer alle gevraagd gegevens in. Ontbreekt er gegevens of kloppen de gegevens niet volgens ons dan zullen wij je vragen dit te corrigeren.
Controleer alle gegevens goed en druk daarna op "bevestigen" om de bestelling te voltooien.
Let op: Heeft u gekozen voor iDEAL, dan wordt iDEAL online betalen direct gestart na het bevestigen van de order.
Let op: Heeft u gekozen voor iDEAL, dan wordt iDEAL online betalen direct gestart na het bevestigen van de order.
3
De bestelling is nu geplaatst! U ontvangt direct een email met daarin de bevestiging van de bestelling en eventuele betalings informatie. Heeft u na 5 minuten de bevestiging nog niet ontvangen per email ontvangen, dan verzoeken wij u contact op te nemen
met onze klantenservice.
Wilt je bestellen maar heb je geen emailadres? Dan kan dat telefonisch tijdens kantooruren met 0299 413 497
(klantenservice).
Als na het plaatsen van een bestelling toch nog het e.e.a. wilt wijzigen, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Als na het plaatsen van een bestelling toch nog het e.e.a. wilt wijzigen, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.